Kızlar merhaba, 9 haftalık gebeyim ve ara ara kasıklarıma küçük küçük kramplar giriyor veya tık tık bir şey vuruyor sanki. Fakat 1-2 dakika sonra geçiyor. Bazen hapşırınca da kramp saplanıyor birkaç saniye sonra geçiyor. Normal mi bu? İlk gebeliğim ben de çok kuruntulu bir tipim her şeyi kafama takıyorum maalesef.