Semrakrbck Kızlar erken doğumdan korkuyorum son zamanlarda bilgi verir misiniz erken doğum yapan var mı
Yarenim7 Semrakrbck ben 34 haftalık suyum gelerek doğumumu yaptım hiç bir belirtin yoktu yada ben öyle sanıodum bebeğim 2300 doğdu kilosu 2kg üstünde olduğu için küvezde yatmadı şükürler olsun şuan yaşıtlarından hem boyu uzun hemde kilosu iyi ❤️
Busracobann Semrakrbck canım bende 35+4 de doğurdum kızımı 2760 Gr doğdu zaten erken doğum riskim vardı ciğer ignesi vurulduk defalarca şükür benim ki kuvöze girmedi korkma Allah’ın izniyle erken doğan bebekler daha çabuk toparlanıyor
Aslanannesiayse Semrakrbck korkma canım içinde bol dua et elini karnına koy ve olumlu telkin oluşturmaya çalış benim de ilkinde öyle çok korkum vardı ve 30 haftalık erken doğum yaptım 😥 yani demem o ki biz kendi korktuklarımızı çağırıyoruz ve yaşıyoruz 😞
Busracobann Semrakrbck biliyorlar canım benim 32 de yüksek tansiyon ve romatizma ağrılarından dolayı kanala yerleşmişti kızım ne kadar dayanır dediğimde 3 hafta demişti öyle de oldu 35+4 de doğdu
Yarenim7 Semrakrbck ozmn devlet hastanesine gidiyordum ağızlarından laf alınmıyordu hiç bir şekilde bana Bişey demediler doğum yaptıktan sonra bile 😥
Semrakrbck Busracobann inşAllah benimki vaktinde gelir en azından bilgi sahibi olayım ne olacağı belli değil
Semrakrbck Yarenim7 aynen devlettekiler biraz öyle ben hem özel hem devlette gidiyorum bir dahakine gidince sorarım doktora