Merhaba kizlar 21 hafta 5 gunluk hamileyim bebek hareketlerini yaklasik 2 haftadir hissediyoruk arada boyle ilk gebeligim bugun sadece sabah bi kere hissettim sonra naptiysam hissedemedim bikac gun once kontrolde birsey cikmamisti cok sukur ama ilk gebelik olunca herseye panikliyorum normal mi ilk siralar hergun hissedilir mi yada arada hissetmedigimiz olur mu belli haftaya kadar