Selam anneler çok heycanlıyım uyuyamıyorum hazırlıklar da bitti 🤗
Doktorum zorunlu sezaryan dedi gün verdi bekliyoruzzzzzzzz 38 haftalık 26 ocak ❤️
Neden mi zorunlu sezaryan diye soranlara.
Kalça eklemimde kemik erimesi oldu aylardır topallıyorum ve çatı muayenesinde çok dar olduğunu söyledi 🤦🏻♀️ #sabırsızsedadiren 🌞🙃🙏