Defneeee_ Merhaba arkadaşlar tüp Bebek ikinci denemem. 4+3 te yani bugün kırmızı pihtili kanamam oldu. Yatisim yapıldı. Böyle olup ta gebeliği sağlıklı devam eden anneler lütfen yazabilir mi 😭