Di62 9+1 haftalık gebeyim sağ kasıgımda şiddetli agrı var yürümeme bile engel yasayan varmı bunu daha önce tecrubelerinizi paylasır mısınız? Açıkcası biraz endişeliyim
Fadime_56 Di62 benimde oluyo bende 9+5 oldum bugün ayaklarını duvara ver bi yarım saat bekle derim harket etme sakin
mlkkk Di62 Fadime_56 bu haftalarda kese de büyüme oluyor o yüzden normal hamilelik boyunca ara ara bu ağrılar yaşanıyor bebek büyüdükçe çok normal yeterki kan filan görülmesin
Malidlgz Di62 bende 9+3 kasıklarıma bu akşam ara ara sancı vurdu böyle bide uzun süreli olunca insan korkuyor çok şükür hemen uzandım yatağa dualar ettim şuan fazla yok sanırım bebiş büyüyor o yüzden yer yapıyor kendine sıpa 😂
Di62 Malidlgz olabilir belkide ondandır :) ilk gebelik ondan hemen endişeleniyorum insallah sağlıcakla kucagınuza alırsınız