Kızlaaaar reglimin üstünden 1 gün geçti kan testi yaptım pozitif çıktı gebelik kitinde de çift çizgi çıktı 2-3 gün sonra doktora gittim ama kese gözükmedi dedi okla bi yeri işaretlemiş nokta kadar sonra bana 1 hafta sonra yine gel dedi işte yarın gidicem çok heyecanlıyım bana dua edin inşallah gözükür 😥😔 daha erken dedi ultrason kağıdını arkasına gözükmedi yazmış