Merhaba anneler . Utanarak soruyorum malesef. Ben 21+3 haftalik gebeyim. Benim bekarligimdan beridir göğüs ucum tüylüydü yani. Ama simdi hamileyim ve bebegimi emziricem ins . Nasil olacak bilemiyorum. Dökülür deniyor ama aksi gibi benim daha çok arttı kıllanmam. K.bakmayin valla bayanlar uzun oldu .