Merhaba arkadaşlar. Yaklaşık 2 haftadır geçmeyen ağrısız ishalim var. Geçen yıl mart ayında rotavirüs olmuştum ama onda ağrı ve şiddetli mide bulantısı da vardı bu ona benzemiyor. Acaba vücudumda enfeksiyon mu var diyeceğim ama başka hiçbir enfeksiyon belirtisi de yok yani gayet iyiyim. 29+4 haftalık gebeyim bu arada. Acaba bu zamanlarda normal mi ishal olması? Kabızlık şikayetini duyuyordum ama ishal konusunda bir fikrim yok. Yardımcı olursanız sevinirim.
.