smyra32 kesinlikle doktor ve hastane çok önemli bende kadın doktor istemiştim hep büssürü erkek vardı kadınlardan çok erkek vardı her gelen parmakladı gitti ebem erkekdi hep azarladı 16 yaşında suriyeli doğum yapan kız çocuğu vardı anne diye ağlıyordu bağarıyprdu hep kızı gözümün önünde dövdüler doğum yapar yapmaz hemen dilekçe yazıp şikayette bulundum banada vururlar diye sancı çekerken bağırmaya korktum birkez daha hamile kalsam asla devlete gitmem asla telefonumu alıyorlar kimseyke iletişime geçemedim herkes dışarda bekliyor beni pandemi var soğukta dondulr y çok kötü günlerdi Allah kimseye yaşatmasın herkes bi avazda sağlıcakla doğum yapsın inşallah