Merhaba hanımlar. Yarın sezaryen doğum yapacağım lütfen benim için dua eder misiniz? Sorunsuz bir doğum olsun ve bebeğim sağlıklı olsun🙏🏻 Daha önce 24 haftalık erken doğum,11 haftalık düşük ve 38 haftalık doğduktan sonra 6 ay büyüttüğüm bebeğimi kaybettim benim için çok zordu. Çok heyecanlıyım lütfen dua edin 🙏🏻 Ben doğuma girmeden önce ve çıktıktan sonra hepiniz için dua edicem inşallah 🌸 Bu arada bir önceki doğumum genel anesteziydi bu defa spinal olacak önerileriniz varsa bekliyorum…