Rabismomm4 Cemrreedemirci sağlıkla kucağına almayı nasip etsin rabbim ben bir sene sonra hamile kaldım 13 haftalığız 🥰
Rabismomm4 _Elifffffff_ sağol canım bende düşük yapıyorum diye kurtaj yaptı kontrole gittiğimde anladı dış gebelik olduğunu aynı anda iki doz eritme iğnesi yaptılar kuzum o iğne eritti tüplerim zarar görmemiş
_Elifffffff_ Rabismomm4 bnm gibi olmuşsun ayni canim cok gecmis olsun rabbim tekrarını yasatmasin inşallah 🤲
Rabismomm4 _Elifffffff_ yaa nerdeyse aynıyız sağlıkla kucağımiza alırız inşeallah bebeklerimizi 🥰 doktor tahminde bulundumu canım
_Elifffffff_ Rabismomm4 aynen aramizda cok yok canm :) onumuzdeki hafta gidicem kontrole canm ikili test vermeye o zaman sorucam cinsiyetini🌼😍
_Elifffffff_ Rabismomm4 aynen aramizda cok yok canm :) onumuzdeki hafta gidicem kontrole canm ikili test vermeye o zaman sorucam cinsiyetini🌼😍
Zeliiiss Ozlemayhan kese gorunmusse dış gebelik olmaz. Benimde oyleydi bebek 7m haftada kesede göründü yani telaş yapma korkma
Rabismomm4 _Elifffffff_ canım bol dua et birde okuyabildigin kadar ayetül Kürsi oku bebeğe şifa için ❤️
_Elifffffff_ Rabismomm4 insallah canm elimden geldiginde dua edip okuyorum rabbim dualarimizi kabul etsin insallah🤲