28+1 iz. Ama 4-5 gündür bebeği aşağıda hissediyorum ve hareketini eskiye nazaran daha az hissediyorum. Bir de vurdukça sanki vajinadan cikicak gibi ağrım oluyor. Baloncuk patlıyor gibi nasıl anlatsam bilmiyorum. Doktoruma sormustum 10 gün önce normal demistj. Ama halen geçmedi. Normal mi? Yaşayan var mı ne olur