Cemrece minik_kalbim Ben hic izleyememm 🙈 Sanirim bilmemek en iyisi 😅 Normal dogum istiyorum Rabbim hayirlisiyla nasip ederse.
Esraa63 Poy556141 tabiki eski haline gelmiyor yani sonuçta bi canlı cikiyor ordan illa genişleme oluyor ama toparlanır zamanla korkmana gerek yok
gonul0604 Sevilaygemici benimde ilkti ooo ne korkularla gittim korkudan hep bağırdım güçsüz düştüm hiç korkma harika geçecek inan❤️
BurcuLice Sevilaygemici ben Allah nasip ederse normal doğum yapmak istiyorum bebeğe bağlı tabii nasıl olacağı ama sezaryenden korkuyorum 🙄😬
Tevhide001 Sevilaygemici Su akıp yatağını buluyor vücut işini biliyor bence. Niye zor olsun? Kaldı ki her zorlukla beraber bir kolaylık vardır. 🌼