Gd1992 Kızlar emzırırken hanı dıger gogsumuz kaynıyor ya bırını emerken dıgerındende süt akıyor o akan sutu nasl kurtarırız bos bosuna akıyor cunku .
1kiz1anne Gd1992 mochi göğüs pompasi var araştırın. isterseniz cok memnun olan kişiler var instegram da
Gd1992 Ortmenanne16 smdı baktm cnm ınternttn 120 tl bide ck fzla glmıor bnm sutm ck bırıkmıyor yani 2 aylık bebegım mamada kullanıorz .
Gd1992 Birde kızlar kaynama asamasnda diger gogusten akan sutlerınız nekdr acaba kc cc cıkıyor bnm ck az cıkıyor 😏
Yaagmurr Gd1992 canım benim kuzenim yeni doğum yaptı o önermişti aventin göğüs kalkanı biri delikli yaraları iyileştiriyormul biri kapalı süt toplamak için küçük bişey zaten bi bak istersen fiyatı şuan trenyolda 80 tl
Ssmzsh Gd1992 mochi süt pompasını araştırın derim süt toplayıcı olarak geçiyor. Eller serbest kullanabiliyorsunuz bebeğiniz bi göğüsü emerken diğerine takıyorsunuz müthiş.
Brknly Ben göğüs kalkanı ile süt toplamayı önermem çünkü o süt orda kısa bi süre de olsa ekşiyor. Kesinlikle mochi alın derim harika bişey benim çok işime yaradı
Brknly Gd1992 ben çok oldu suan çocuğum 16 aylık artık süt gelmiyor ilk emzirirken çok geliyordu 80 cc filan çıkıyordu aka o vakumladıgı icin sağım gibi oluyordu