Mm0708 5 cm suyun kalmış dedi 1 cm açıklığım vardı böyle olup normal doğum yapan var mı Bana sezeryan dediler
Nergizklcc Nst de kalp atışı kaötı cnm benim düşük ve suyumdan şüphelendiler ama suyum da az değilmiş