Zehrayrr Kızlar 6 haftalık hamileyim 1 defa doktora gittim Henüz 3 haftalık demişti o yüzden ultrason da kese gözükmedi yarın sabah doktora gideceğim acaba alttan muayene yapıyorlar mı? Hiç istemiyorum çünkü yapılmasını korkuyorum biraz 😬
Msydn6 Zehrayrr ilk haftalarda genelde bazı doktorlar evet alttan muayene ediyor ultrason cihazıyla vajşna içine koyup bakıyor zaten çok ileri giden birşey değil herhangi bir riski olsa zaten yapmazlar göbekten ultrasondan anlaşılmayabiliyor çünkü yeni olduğu için ilk haftalar
Madinanin-Annesi Zehrayrr 3ayima kadar altdan yaptilar ama en iyisi oymus her weyi rahat gore biliyorlarmis bende izin vermedim ama bu gerekli dediler bana dahada bir sey demedim
Zehrayrr neslihann87 ilk gebeliğim o yüzden biraz endişe ediyorum alttan yapılan muayenelere umarım yapmazlar çok teşekkür ederim 🤍
Zehrayrr neslihann87 korku sorunum vardı evliliğim in ilk aylarında çok şükür yendim ama o korku hala var biraz ondan tedirgin oldum çok sağolun teşekkür ederim 🥰
Zehrayrr Madinanin-Annesi yapacak bişey yok sağlıklı olsun da ona da alışırım mecbur artık İnşaAllah sağlıkla kucağınıza alırsınız 🤍
merveklyc Zehrayrr Korkulacak bişey yok canım benim kanamam vardı ilk haftalarda hep alttan muayene oldum hiç rahatsız edici bişey değil. Keseyi falan göremezse alttan ultrasonla bakar belki ama 6 haftalıksa görünür herhalde 😊
Cupkek Zehrayrr Biraz doktora göre değişiyor bence ya kafalarına göreler 2daha önce gebelik geçirdim ilkinde hep alttan baktılar ikincide bi kere baktılar şuan 7hafta olcam 5güne hiç bakmadılar alttan
Cupkek Zehrayrr muğladayım canım kontrollerime Eskişehir ümit hastanesine gidyorum eşimin işi nedeniyle sıkça gidyoruz ve kalıyoruz murat şenol
mom27 Zehrayrr 5 hafta ve 8 haftalarımda alttan muayene oldum inan bebeğini görünce o korku kalmiyo zaten canını acitcak bişey yok 🙂
Byn-4242florya Zehrayrr ben de 6. Haftam da gitmiştim kese gözükmemişti ve bana doktorum kızım hiç mi su içmeden geldin demişti 😅 su iç gitmeden önce canım . Alttan muayene den bende çok korkuyordum benim su içmediğim için göremedi karnımdan ve alttan baktı öyle korkulacak bir şeyi yokmuş sadece tuhaf bir his oluşuyor o kadar hemen 5 dakikalık birşey zaten hiç korkma uzun ince bir alet .
EKB Zehrayrr hiç korkmayın alttan muayenenin bebeğe hiçbir zararı yokmuş . Doktorum o şekilde söylemişti.Benim de ilk gittiğimde karından kese görünmedi. Doktorum isteğine bağlı alttan bakabilirim muhtemelen o şekilde görünür dedi. Gitmişken diye alttan muayeneyi kabul ettim ve keseyi ilk o şekilde görmüştük.
Boncuk_44 Zehrayrr benim 6 haftalıkken kese var bebek yoktu detaylı ultrasona gittim orda küçüçük olarak göründü yarın gene gideceğim doktora 8 haftalığım şuan inşallah kalp sesini duyarım bende bence alttan muayene istemiyorsan detaylı ultrasona git
Zehrayrr Boncuk_44 inşallah duyarsın canım 7 hafta da duruluyormuş diye duydum gittiğin de muhakkak duyarsın 🥰 inşallah sağlıkla kucağımıza alırız
Aselinannesi2 Ilk gittigimde 6 haftalkk hamileydim kalp atisi duyulmadi. Doktor Kese bos olabilir diye alttan muane etti korkulacK birsey yok zarari da yokmus
threestar Zehrayrr kişiye ve duruma göre yapıldığını duydum ama bana hiç yapılmadı gebeliğim boyunca, 34 haftalığım muhtemelen 37-38 gibi çatıya bakılır sadece