G07arslan Anneler cati muayenesi nezmn yapiliyor nasil oluyor zormu 36 haftaligiz 38 de gel cati muayenesi olucaz dedi doktorum ozmn bellii olurmu acilma ve nekadr acilma olursa yatisa alirlar
Duygukocc G07arslan doğumda yapıldı bana 35 haftalık doğum yaptım açılman 5-6 cm se yatış yapıyorlar bende 4 buçuk 5 cmle yattım suyum ve nişanım gelmişti
minikcasper G07arslan 37+4 haftalıkken oldu muayenem 3 4 cm açıklık vardı soğumuda başlatırım istersen dedi su ve nişan gelmedi bende suni de istemedim yatışı kabul etmedim.
Gizemlimmio G07arslan 37. Haftamda gittiğimde bebeğim daha doğum kanalına girmedi diye haftaya yapalım dedi doktorum. Ben de 38.haftamda olucam yani 😊 O civarlarda yapıyorlar zaten 37 38 gibi.
2prensannesi06 Kızlar 2.doğumda olsa genede çatı muanesi yapılıyor mu 🤔 ben ilk hamileliğimde normal doğurdum çatı muanesi olmadım hatırlamıyorum acaba bunda yaparlar mı 🙄 😊
eyeleen 2prensannesi06 bana doktorum ikinci doğumda tekrar çatı muayenesine gerek yok demişti. Bir de sen normal doğum yapmışsın gerek olacağını sanmıyorum.