sevgiela Kızlar 26 haftalık hamileyim her ay kontrolümde kansız olduğumu söylüyor doktorum ilaçlarımı da düzenli içiyorum takviye edici ne kullanabilirim. 🙏☺️Yaşayan var mı?
Kvsr-klm sevgiela bende aynıyım her test sonucumda kansız oldugum çıkıyor ilacı degıstırdı doktor bakalm fayda etcekmı