Tostosunannesiii iğne ile düşük yaptım dış gebelikten 6 ay beklemem gerekıyomus bu durumu ysayan oldumu
BegumIscanTunc Tostosunannesiii ben yapmıştım 15 gün hastanede yatmıştım ve 2 doz iğne ile düşürdüler ama sonrası ebeler geldi benimle yapmam gerekenleri konuştu ve korunma yöntemleri felan anlatmıştı en az 3 ay yeterli demişlerdi en fazla 1 sene demişlerdi
Tostosunannesiii BegumIscanTunc anladım bana 6 ay denıldı ama sankı bı asır gibi geldı bana bu süre nedense siz ne kadar bekledınız peki ?
BegumIscanTunc Tostosunannesiii dış gebelikten 3 ay sonra hamile kaldım canım ben ama 20 hafta içindeyken kürtaj oldum sonra 6 ay sonra hamile kaldım yine kürtaj oldum kan pıhtılaşmasi çıktı şuan hamileyim 13+2 haftalığız iğne felan kullanıyorum Allah’a şükür sağlıklıyız