tugrakubra_1 Kızlar merhabalar 6+0 günlük hamileyim. Kaçıncı haftamda oluyorum 6 mı 7 mi?Birde bulantınız olduysa ne zaman başladı şimdiden teşekkürler herkese iyi akşamlar 😊
Duygu1122 tugrakubra_1 6.haftanda oluyorsun canım. Benşm bulantım 8.haftada başladı ve 12.haftayadayım hala devam😅
Borusesi tugrakubra_1 böyle dedim ve başladı bulantım kendime en büyük hatam oldu 10 haftalığım hala çekiyorum
tugrakubra_1 Duygu1122 yaaa en korktuğum şey kusmaktan mide bulantısından nefret ederimm inşallah olmaz sizinki de en kısa zamanda geçsin inşallah 🤲🏻
Hatice_altun07 Benim sabah bu bulantılarım oluyor kahvaltı hazırlarken falan hiç istekli yapmıyorum kahvaltıyı da fazla yiyemiyorum geceleri bazen oluyor
Ebrar3435 tugrakubra_1 benim 6 haftada falan başladı 15de bitti ara sıra bulantı geliyor ama tutuyorum kendimi ondan önce günde 2,3 kez kusardim biseyler yemeye korkardım şuan çok şükür 18+1olduk 🙏🤪
tugrakubra_1 Borusesi yaa o çok kötü iştee çok kilo veriliyor öyle olduğunda ben zaten zayıfım kilo verirsem iyice kendimi düşünemiyorum 😱
Borusesi tugrakubra_1 ay Allah korusun kız vermezsin ya ben ilk gebeliğimde verdim baya 6 kilo kadar bunda daha çok bulantım var ama az hareketliyim virüsten dolayı sadece 200 gram vermişim umarım çok almam da kilolu hamile kaldım
Busecnr40 tugrakubra_1 ilk 3.5 ay hic bulantim olmadi 😂 simdi ölücem bulantidan 😢 çok degisik herkesin ilk 3 ay oluyo benm sonra basladii
Wonderwoman tugrakubra_1 ☺️☺️ kendinizi şartlandırmayin hiçte olmaaya bilir benim öyle oldu en başından beri ne tiksinti ne bulantı kusma hiç birşey olmadı 30 cu haftamdayim
Malidlgz tugrakubra_1 Millet bulantidan kaçar sen olmak için can atıyorsun 😂 6. Haftamda başladı 8 de bitti çok şükür iki hafta sürdü ama hiç tavsiye etmem mide bulantısıni 🥴 yiyemedigim.halde iki kilo almışım bide😂
tugrakubra_1 Malidlgz yaaa olmak için can atmıyorum tabi kiii ne zaman başladı diye merak ettim çoğu 6dan sonra başlamış korkmaya başladımm inşallah hiç başlamaz ya çok sıkıntılı bi durum midemi bozduğumda bile korkuyorum sürekli bulantı düşüncesi bile çok fena 😱