EmineErl merhaba, aynı başlığı 2 hafta önce açmıştım. 20. Haftamda kendi doktorum genişleme olduğunu söyledi ama bu haftalarda beklenen durum 2 hafta sonra detaylıya gittiğinde doktorun söylerse takma kafana dedi. Detaylıda bişey çıkmadı çok şükür doktora sordum bişey yok şuan olsa bile biz bunu o kadar çok söylüyoruz ki dedi. Kuzenimde de çıkmış detaylıda şuan kendi kendine geçmiş doğuma kadar. Geçen arkadaşımla konuştum hamile onunda bebeğin 4.5 çıkmış. Doktor sıkıntı değil demiş. Bende çok takmıştım ama doktorunuz risk olarak görmüyorsa kendinizi üzmeyin lütfen