Egemm Kiz lar sizce ne zaman döner bebek yeri de daraldı artık dönmeye niyeti yok Bence 😊38 hafta da doğmak istiyorum artikkk😍🤣
Egemm Adabahar çünkü oğlum un ayakları hep sağ tarafımı tekmeliyo eğer pozisyon değiştirmiş olsaydı ayaklarını göğüslerim in altın da hissetmiş olurdum
sevginanc Egemm Ben de hep yanlarda hissediyorum ayaklarını ve bebeğim doğum pozisyonunda.C şeklinde durduğu için ayakları yanlara geliyor dedi doktor.Bence siz de kontrole gidince sorun pozisyonunu 😊