Size şaşıracagınız dogum hikayemi anlatıyorum
pazartesi kontrole gitti doktorum normal yapamazsın yıpranırsın cocugun kafası büyük dedi sonu yine sezeryan olur dedi bende hem normal sancı çekip sezaryan olacaksam gerek yok hangisi uygunsa onu yapalım dedim. Yarına olabilirsin dedi ertesi güne istedik dün dogum yaptım herşey normaldi ilk bebeğim oldugu için neyle karşılaşacagımı bilmiyordum. Dogum oldu buraya kadar yine herşey normal ta ki sedye degişene kadar narkozun etkisiyle migde bulantım başladı sedye degişti o arada midem daha da kötü oldu hemşire maskeni çıkar dedi tam o an gözlerim kapalı maskeyi çıkartırken bir baktım yerdeyim sedyeden beni düşürdüler.neye ugradıgımı şaşırdım hiç bir tepki veremedim . Şok geçirdim sadece dirsegimi yere vurup acıdıgını hissettim . Aaa diye bagırdım o an herkese de rezil oldum .
herkes toplandı hiç bir tepki veremiyorum halen 1 saatten fazla amliythanede beklettilr düştüm diye halen şoktaydım . Sonra odaya aldılar eşime aileme anlattım eşim direk hastaneyi ayaga kaldırdı herkes üzüldü tabi ama dikkatsizliklerindendi tek tek geldi özür dilediler baya ilgilendiler. Birde bu özel hastane paramla rezil oldum 😔