hilaly0063 lierac jel kullanıyorum 36. Haftama girdim hafiften çatlamaya başladı. Doktorum haftada 2 defa kantaron yagınu kullanmamı önerdi. Şimdi ona başladım bakalım. Herkesin vücut yapısıyla ilgili ne kullanırsak kullanalım çatlayacaksa engel olamayız ama kremlerle yağlarla daha aza indirebilirz diye düşünüyorum. hiç aksatmadan kullanıyorum bakalım 😊