Saide Merhaba güzel anneler benim doğumuma 2 ay kaldı erkek çocuğum olucak Allahın izniyle alisverise gidicem ama hangi marka bebek bezi hangi islak mendil ve şampuan alacağıma karar veremedim siz neler aldınız??
Gizemturan Saide uni babay yenidoğan şampuan, babay&me bebek bezi ve ıslak mendil değil ilk zamanlarda pamuk kullanılması daha iyi her ne kadar alkol paraben içermez desede kimyasal madde ıslak mendiller pamuğu ıslatıp kullanmak daha iyi pişik olmayı önlemiş olursunuz
Elcnerdgn Prima premium care-bebek bezi Uni baby’nin şampuan vb ürünleri Baby &me’nin alt açma örtüsü kullan at aldım
Esa Canbebe ya da sleepy bez ikiside çok güzel Dalinin ürünleri Uni veya sleepy yenidoğan mendil sleepyi daha çok beğendim