Geçmiş olsun Benim 5 yıldır var. İyi bir Diyetisyene gidin onun vereceği şekilde beslenin bişey olmaz inşallah evet şekerinizi kontrol altına alamazsanız düşerse düşük riskiniz olur tatlıyı tamamen kesmelisiniz karbonhidratı azaltmalı . Şeker düşüklüğü durumunda tutunamıyor bebek ama beslenmenizle kontrol altına alabilirsiniz. 6 aydan sonra sa şekerimiz çıkmaya başlayabilir o yüzden özellikle karbonhidrattan uzak beslenmekte fayda var