Sumeyra1 Merhaba herkese Özel bi hastanede doğum yapıcam paket almadım son iki aydır kontrollere aynı doktora gidiyorum son haftamdayım fakat kontrollerimi yapan doğumuma girmesini istediğim doktor izne ayrılacağını söyledi bu olağan birşey midir
plakayerli Sumeyra1 yani senenin bir kısmında izne ayrılacaklar ve mecburen birilerimizin doğumuna denk gelecek :/
Serendipity Sumeyra1 pandemiden dolayi saglik calisanlarinin gecen seneden beri izinleri iptaldi. Bu haftadan itibaren serbest oldu o yuzden donem ortasinda izinler bu ara cok olabilir hepimize denk gelebilir bu durum siz de kendinizi uzmeyin son haftadaymissiniz zaten hayirli ve kolay bir dogum olur insallah :)
Sumeyra1 Bende çok üzüldüm sırf o doktor için gitmiştim o hastaneye. Haftaya cuma izne ayrılıyormuş o zamana kadar doğuruyum diye dua ediyorum 😅