Bugün 38. Haftamıza girdik başından beri hep normal doğum istiyorum o yönde ilerledim, bebeğimiz haftasına göre 3 hafta küçük olduğu için kilosu boyu küçük kaldı 🥺 2600 46 cm şuan 🥺 Bugün kontrole gittik ve doktor beklemenin anlamı yok alalım suni başlatamam sancın hiç yok bebek zayıf normal doğum için gücü yetmeyebilir dedi Pazartesiye yatış verdi🥺 Böyle zorunlu sezeryan olan var mı bebeği zayıf doğan, küveze girmesinden korkuyorum 😦