Merhabalar. Buradaki sürecimizin sonuna geliyoruz artık. Yarın tam 41 haftamız bitmiş oluyor. Bugün son kontrolümüz yapıldı. Bebeğim kanala girmemiş. Açılmam yok ve sancım da yok denecek kadar az. Yarın sabahtan hastaneye yatışım yapılacak ve ilk olarak doktorum tavsiye etmedi dayanamazsın dedi ama pişman olmamak için suni sancı deneyeceğiz. Dualarınıza talibim. İnşallah sağlıkla herkes bebeğini kucağına alır. 💐