Alfabetaa yarın 41 hafta bitiyo ve hala bi belirtim yok sadece arada bir yalancı sancı vuruyo ama artık uyumak bile çok zor kaburgalarım acıyo umarım siz bu kadar beklemezsiniz gerçekten çok zormus😶 yarın yatışım yapılacak suni ya da sezeryan bilmiyorum ne olacak