Cmn92 Kızlar ben 7 gündür gecikmedeim , kan testi verdim 2 gün önce beta 0.06 dı bugun tekrar yaptrdım bi umud beta 0.16 olmuş gebelik oluşuyormu yoksa normal birsey mi sizce ?