Hamileliğimin 19. Haftasındayım baş ağrılarım oluyo yaşayan varmı normal bişey mi
Klcnrdn bas ağrısı normal diyorlar parol kullanın
Klcnrdn bnde çok çekıyorm canm normal galıba doktora da sormadım
Tansiyonunuzu kontrol etseniz ona bağlı değilse normal derler hep
Yüksek Tansiyon durumu var mı kontrol ettirin, tansiyon tehlikeli gebelikte.