fethiyeli48-48
canım ben 16temmuzda kürtaj olmuştum 30 ağuatosta regl oldum. Pko olmamı da göz önünde bulundurursak. Özellikle kürtaj sonrası rahminin yenilenmesi ve tamamen temizlenmesi için kürtaj kanamasının bitmesi ve regl sonrası yumurta gelişme takibinin yapılması gerekiyor. Yani ilişki sağlıklı değil, benim doktorum öyle önermişti. Stres yapma, akışına bırak. Stres adet gecikmesi yapar çünkü. Allahım en hayırlı zamanda sağlıkla nasip etsin inşallah 🍀🌸