Bsraao Camım çok geçmiş olsun. Benimde 5. günüm bu güne kadar kanamam hiç yok denecek gibiydi akıntımla birlikte pıhtı şeklinde geliyordu. Kasıklarım ağrıdı. Kan geldiğini hissettim gidip baktığımda kürtajdan sonraki en fazla kanama olmuş. Çok korkuyorum 5 günden sonra kanama artması normal mi? Değil mi? Allah yardımcımız olsun