Merhaba sevgili anne ve anne adayları , 18 haftalık hamileyim 13. Haftada doktorumun büyük olasılık verdiği cinsiyetin 18. Haftada değiştiğini ögrendim 🙈Erkek diye beklerken minnoşumun kız olduğunu ögrendim💛bu durumu yasayan anneler var mıdır ? Hic hazırlık yapmışlarmıydı merak ediyorum😊🙈