Merve599 Hilalsny tulum,şapka,eldiven,yastık,battaniye,dış zıbın,Çıtçıtlı body,iç zıbın,pantolon,önlük,mendil😊foto eklemeyi bilmiyorum canım yoksa atardım hazırlanmış hallerini
Merve599 Hilalsny evet canım çok araştırdım çok sayfaya mesaj attım,ya yastığı alacaktım yada battaniyesini diğer sayfalarda ikisi bir pahalıya geliyordu..ilk defa da instagramdan alışveriş yaptım😂ürünleri istediğiniz gibi tasarlıyorsunuz her aşamada da mesaj attılar zaten ben memnun kaldım valla sabırsızlıkla da gelmesini bekliyorum😍
Aydabdullah Matilgan07 lohusam.com cok guzel ve kaliteliydi boyutuda guzeldi yani bebegim erken dogdu 2 ayliga kadar oldu ama kilo almisti hemde sukur❤️
Babyy1S Matilgan07 https://instagram.com/insta.bebe.giyim?igshid=1p1a7c8b6xp8k ben bu sayfaya yaptirdim 2 hafta dolmadan teslim ettiler kargo 1 günde getirdi mesafe baya uzak olmasina ragmen ☺
Aysem41 Buseyvz öyle mutlaka neye zam gelmiyor ki zaten 🤗 güle güle sağlıcakla giysin bebişiniz inşallah 🤗🤗
Biyolog-anne Matilgan07 bende İnstagram da bir sayfadan yeni sipariş verdim. 10 lu hastane çıkışı yastık ve sepet, nakışlı yapılacak. 350 tl . Baskılı olanlar daha ucuz genel olarak ama yıkayınca bozulur diye nakışlı tercih ettim
Hayalleredogru İnstagramda nakış Sepeti var bende ondan verdim çok güzel ürünler var satıcısı da çok kibar bir hanımefendi
Hayalleredogru Biyolog-anne çok güzel zaten kendisi benim arkadaşım o yüzden güvenim tam işine de kendine de