kızlar pandemi sürecinde bu hastanede doğum yapan warmı. Nasıl oluyor. Refakatçi ve ziyaretçi olayları nasıl işliyor. Bebeği hemen getiriyorlarmı odaya. Yoksa anneyle berabermi gönderiyorlar odaya. Yatış işlemleri, covid testi falan yapılıyormu nasıl oluyor? Tecrübeli olanlardan bilgi alabilirmiyim acaba?