Arkadaşlar iyi akşamlar. Cumartesi kürtaj oldum o günden beri kanamam yok denecek kadar az. Arada akıntıyla birlikte pıhtı şeklinde oluyordu. Salı gününden beri havalar çok soğuk işteyken üşüttüm. Kasıklarım ağrıyor birden kanama geldiğini hissettim gidip baktığımda kürtajdan sonraki en fazla kanamaydı. Kürtajdan 5 gün sonra kanaması fazlalaşan var mı? Normal mi? 😖 Psikolojim bozulacak diye korkuyorum artık. Sağlıksız gebeliği kabullen, kürtajı kabullen sindir, kürtajdan sonrasını düşün, patoloji sonucunu düşün, mol gebelik mi onu düşün, içeride parça mı kaldı onu düşün, parça kaldıysa yeniden kürtaj olma ihtimalini düşün…
Allahım kimseye böyle şeyler yaşatmasın🙏🏻