37+0 oldum bugün doktor birden gel seni bı muayene edelim dedi daha önce söylememişti ama ben tahmin ediyordum hazırlıklı gittim zaten sağolsun doktorum çok rahatlattı ve hiç bişey hissetmedim sadece utandım biraz benim de acilmam yok henüz sancım falan da yok bu hafta gelecek gibi değil dedi