Mom26 ilk hamileliğimde hamile olduğumu bilmeden 6 hafta içmiştim. Sonra azaltıp bırakırım deyip günde 4-5 e düşürdüm derken kanamam oldu ambulansla hastaneye kaldırıldım. 4 gün hastanede yattım. Gözümün önünde 21 haftalık bebeğin doğumu gerçekleşti lanet bir hastaneydi bir tane doktor bakmadı kadına. Bana verdikleri düşük önleyici ilaç tansiyonumu düşürdü komaya girdim derken. Alt üst olmuştu psikolojim. Birdaha içmedim. 2018 1 aralıkta ben sigarayı bıraktım. İkinci bebeğime hamileyim simdi. İlk bebeğimi kilo boy gelişim geriliğiyle kucağıma aldım. Şuan 1.5 yaşında sağlıklı çok şükür.
Çok zorluk yaşadık. Bırakabileceğimi hiç düşünmezdim çok bağlıydım. Ama allah yaşatmasın sigara yüzünden zorluk yaşayınca insan daha kötü oluyor. Vicdanen