Gizemtylnnnn Kızlar 33 haftalık hamileyim. 35. Haftada nts ye giricem dokturum öyle söyledi sizin alttan muaneniz ne zman oldu doğum için uygunmı değilmi falan da bakıyormuş bunalr ne zman yapılır bilgim yok bu konuda aydınlatır mısınız 🤗
Mehtapakgl Gizemtylnnnn ben salı günü oldum 35+2 de ama maalesef uygun değilim.2800 de zorlarız dedi ama 3000 kg ve üstü olursa çok yırtılmaların ve dikişin olur dedi. Bende zaten korkuyordum.
Mehtapakgl Gizemtylnnnn çatı dar kuzum bebek zaten şimdiden 2650 doğum yapana kadar ne olur bilmiyorum
Gizemtylnnnn Mehtapakgl siz erken olmuşsunuz çatı muanesi neden acaba hep 38 39 demişler maşallah suphanalllah bebeğinizn kilosu çok güzel 😍
Mehtapakgl Gizemtylnnnn benim erken doğum riskim var. Doktor normalde 36 ı görürsek şükredelim dedi. Çok şükür pazar 36 olcam. Belki bebek erken gelir diye yaptı. Çok şükür doğumu falan tetiklemedi. Benimde hedefim 37. Haftayı görmek 😁