HicranKzn SHA bende nefret ettimmmmmm😒😒😒😒 şimdi bide göğüs aram ve altı başladı Allahım Allahım fenalık geçiricem
Tugba9109 SHA doğum yaptıktan sonra geçiyor diyorlar canım . Ben çözüm bulamadım o yüzden doğum olmasını bekliyorum 😏
CemileAtaAktan Ben bebek pudrası suruyorum . Cok sukur cok kararmadı ama göğüs ucumdan resmen tiksındım karardıgı ıcın 😐
Rabiauza Bende şikayetçiyim bu konudan ilk olarak rolon ve dederont kullanımını bıraktım suanda yarım bardak limon sıkıp içerisine 1 yemek kaşığı şeker koyuyorum karıştırıp sürüyoruz ve biraz bekletip durluyorum sizede tavsiye ederim