Sürekli yazıyordum hala gelmedi gelmedi gelmedi neyseki geldi dün gece saat 1 gibi belime ağrı girmeye başladı 2 civarı bel kasik ağrısıydı dedim geliyor herhalde ama düzenli bisi yok ader sancısı gibi belimde yorulmuşum gibi ama o gece çok kesilmişti karnimda solumda kalmıştı tekme vs yok hafif haraket oda vok hafif neyse sabah 5te büyük tuvaletim gelmiş gibi kalktim gerçekten ishal olmuşum gibi 3 4 kez çıktım sonra şancı girmeye başladı çok düzenli b8r şekilde birden dk tuttum inanamadım eşimi kaldırdım dedim çok düzenli sancim var esim.kalkti tam olarak 2 dk da bir 20 sn nerdeyse öyle tam 40 dk takip ettik doktoru aradık Hastahneye geçin dedi 6 buçukta hastahnedeydik nst tavan şancı çıkmıyordu dedim kesin bozuk bu nst ben anlamaz miyim doktor dedi hayır karnın kasiliyor Sancin var muayne etti 4 cm Muayjeden sonra suyum geldi daha düzenli başladı bu sefer 8de epidural taktılar 8:15te ilaç verdiler 20dkda etki eder dedi sanirim 10 dk kadar rahat ettim oda tam değil sonra popoma bir baskı indi dedim ki gelio popoma baskı indi doktor şaşırdı yok artik dedi evrt dedim bi baktı Gelmiş dedi apar topar dogumhaneye esim arabaya bisi almaya gitmişti aradim dedim gel geliyor koştu geldi ebe başladı ikin güzelim hadi bak bası geldi dokun dedim elleme doktor bi yandan elini sokuyor açtırıyor dedim sende elleme hocam bırak ikincam 3 kere ilindim hadi bidaha dediler güçlü ittir bebeğini dedim son aldınız aldınız almadınız yapamıyorum bi bağırdım doktorda kesti ayy içimden kaydı gitti o kadar rahatladım ki anlatamam o en güzel his çıkarken kaka yapmış ve su kaçmış 2 saat gözlemde kaldı 6 buçukta başlayan hikayem sabah 9:09 da bitti akşam üstü çıktık.kalmadik suan evdeyiz abisiyle birbirlerine alışmaya çalışıyorlar bizde tabi herkes şaşkın 4kisilim aile olduk neticede darısı sizlere:)