Hastalıgım 2 gün gecti test yaptım çift cizgi cıktı kahverengi akıntı geliyo normalmi
Kocak yerleşme kanamasidir o normal
Kocak Bende de oluyordu her ihtimale karşı ilaç yazdırdım doktoruma canisi
Asya178 cok teşekkür ederim
edanuur pazartesi gidicem korktum birz o yüzden sormak istedim teşekkür ederim