DilekDogan78 Nesliii06 normal gebelikten bir farkı yokmuş son adet tarihine göre hesapladım bende canım.. doktora gittiğimde de son adetle uyumlu demişti
Nesliii06 Peki o zamn şu an 5+4 oluyo yarın gitsem karından ultrasonla kese görünür mü DilekDogan78 yarın 5+5 oluyo karından ultrasonla kese görünür mü acaba
DilekDogan78 Nesliii06 ben ilk 5+6 da gitmiştim kese gözükmüştü 7+1 de de kalp atışı için çağırmşti doktorum bebeği ve kalp atışını duymuştuk 🤲