Asi_0658 bende gebelik şekeri var yemekten sonra baktım sekerim 149 cıktı aradan 2 saat geçti 169 cıktı napsam sekerim duser dr kontrolüme daha var bu arada 25+3 haftaligiz
Sngl27 Asi_0658 benimde yüksek çıkınca insülin saatine kadar napsam diye şaşıyorum fındık yoğurt birde bolca limonlu su içiyorum düşüyor birde bi kaç kere ölçün ölçüm cihazları bazen yanlış ölçüyor
Asi_0658 Sngl27 1 saat arayla bakıyorum şekerime dün akşam 213 gördüm şok oldum bu gidişle insulin başlayacak sanirim dr
Minikjelibonum Asi_0658 yüksek cıkmış dünkü baya doktorunuzu bilgilendirin. Yükleme kaçlık yapıldı kaç çokmıştı. Birde ne yiyorsunhz
HaticeTutkun Asi_0658 cihazin kesinlikle etkisi var benim kadjn dogum doktorum endekrin doktoruna yonlendirdi doktorun ilk istedigi iyi bir olcme aleti oldu 240 liraya okundugu gibi yazicam akutchek cihazini aldim bi aksam kaynanamin devletten aldigi cihazda 218 cikti benim ihazda 150 hal boyle olunca bende dikkat ediyorum
Btltlg On call cihazla ölçüm yapıyorum 5 dk içerisinde 20 puan düşüyor bazen çok saçma geliyor bana bebeğin suyu ve gelişimi de güzel maşallah. 29. Haftamdayım sadece bu aralar çok sakin öyle sert tekmelerini hissedemiyorum o biraz korkutuyor beni
Asi_0658 Btltlg benim kullandigim cihaz hemen sonuç veriyor bebek hareketleri çok iyi ama sorun bende tansiyonumda 12/8 cıktı 😔
Asi_0658 Btltlg mercimek çorbası değildi içtiğim arpa sehriyeydi sanirim onlar fırlattı insaallah biran evvel sekerim duser
Asi_0658 Minikjelibonum normalde haşlama yapiyorum sebzeleri kendime mercimek makarna hamur işi ekmek bunları tuketmiordum dün makarna ve şehriye çorbası içtim ondan yükseldi sanirim
Minikjelibonum Asi_0658 yüklemede iyi cokmış aslında ikimci saat biraz geçmiş bnce siz yediklerinizle alakalı. Diyetisyene gitmiyonuzmh
Asi_0658 HaticeTutkun dr kontrolume gittigimde soyleyecegim cihaz yazdiracagim olmadi kafam sersem gibi geziyorum
HaticeTutkun Asi_0658 cihazi yazdirarak almiyosunuz ozele giriyo sanirim ama dedigim cihaz baya iyi dedik endokrin doktoru
Asi_0658 HaticeTutkun babamda diyabet hastası o yazdırdığı için ole alınıyor biliyorum ama yinede bilgilendirmeniz için teşekkür ederim