DilekDogan78 kızlar 11+3 deyim tansiyonum genelde 12 8 çıkıyordu bugün hep bir uykum var bir ölçeyim dedim 11 5 çıkıyor normal mi acaba tuzlu yemeklerde yedim akşam yemekte şimdi kalksam tuzlu ayran mı yapsam sizce
Ys35 Benim de hep gebelikten önce 12 8 çıkardı şimdi 10 5, 9 4, falan çıkıyor yüksek olmasından iyi düşük olması 👍