Yok ay tabiki çekim için falan alıyorlar diktiriyorlar onun fiyatlarıda uçmuş 400₺ diyorlar 3lü takımlara ben bi tane alırım beyaz her doğumda ilk onu giyerim kesin 😂 sonrası eski özüme pijama elbise dönerim yani adı lohusa olunca pahalı oluyor 😂 sen ne istiyorsan onu giy canım boşver 🥰