Rmeysa_1661 hiros astımım sıkıştı bebeğe yeterli oksijen gitmiyor riske atmayalım dedi doktor bu yüzden sezeryana çevrildi. Yani anne ve bebek hayatı riskte ise sezeryana yöneliyorlar
Poy556141 Melekanne98 malesef cnm sana yapmıyorlar bn de devlete gidiyorum bu problemi yaşayan çok kişi gördüm bi problem olmadi sürece normal oluyor yapmıyorlar yani bunu açık açıkta söylüyorlar
1cansu Busukermit ben bugun sordum kordon dolanmasi var yine de normal olacak dedi bebegi nabzı düşerse sanci ve açılma sırasında sezeryana alınır dedi